KIPU KURIIN- Kotikäynti 90min

Osta kotikäynti kätevästi netistä!

Kipu kuriin – kotikäynti 90 minuutin fysioterapiavastaanotto asiakkaan kotona, joka sopii etenkin pitkittyneiden kiputilojen kanssa kamppaileville. Hyödynnämme tuoreinta kiputiedettä ja parhaita mahdollisia menetelmiä yksilölliseen kivunhoitoon. Kotikäynnit sopivat erittäin hyvin esimerkiksi ikääntyneille, leikkauksesta toipuville ja ihmisille, jotka eivät kivun takia pääse vastaanotolle. Kotikäynnin tavoitteena on asiakkaan toimintakyvyn parantaminen sekä päivittäisissä askareissa selviytymisen tukeminen. Tällä kotikäynnilläkuunnellaan koko tarinasi, pureudutaan ongelman ytimeen ja haetaan keinoja saada kipu kuriin. Vastaanotto alkaa perusteellisella haastattelulla ja tutkimisella, jonka tarkoitus selvittää mistä kivut tai oireet johtuvat. Vastaanotolla ohjataan, neuvotaan ja keskustellaan niistä keinoista, joilla voidaan helpottaa ja lievittää oireita ja kipua. Vastaanoton lopussa tehdään suunnitelma jatkosta miten edetään. Kipu Kuriin -vastaanotto on suunnattu kaikenikäisille ihmisille, joilla on kipua esimerkiksi selässä, niskassa tai olkapäässä.

Kotikäynnit alueella Helsinki | Espoo | Vantaa

Kipu Kuriin -kotikäynnillä:

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “KIPU KURIIN- Kotikäynti 90min”