KIPU KURIIN- Vastaanotto 90min

Osta vastaanotto kätevästi netistä!

Kipu kuriin – fysioterapiavastaanotto on suunniteltu etenkin pitkittyneiden kiputilojen kanssa kamppaileville. Hyödynnämme tuoreinta kiputiedettä ja parhaita mahdollisia menetelmiä yksilölliseen kivunhoitoon. Tällä vastaanotolla kuunnellaan koko tarinasi, pureudutaan ongelman ytimeen ja haetaan keinoja saada kipu kuriin. Vastaanotto alkaa perusteellisella haastattelulla ja tutkimisella, jonka tarkoitus selvittää mistä kivut tai oireet johtuvat. Vastaanotolla ohjataan, neuvotaan ja keskustellaan niistä keinoista, joilla voidaan helpottaa ja lievittää oireita. Vastaanoton lopussa tehdään suunnitelma jatkosta miten edetään. Kipu Kuriin -vastaanotto on suunnattu kaikenikäisille ihmisille, joilla on kipua esimerkiksi selässä, niskassa tai olkapäässä.

Vastaanotolla:

Osta vastaanotto kätevästi verkkokaupastamme tai varaa aika ja maksa myöhemmin! Ajan voi varata puhelimella, sähköpostilla tai kätevästi netistä vello.fi/fysiopolis

Vastaanotto sijaitsee Helsingin Lassilassa osoitteessa Kaupintie 11

Vastaanotolle pääsee kätevästi junalla tai bussille ja parkkipaikkojakin löytyy hyvin. Vastaanottoaikoja on iltaisin ja viikonloppuisin. Ajan pystyy varaamaan netin varauskalenterista, puhelimella 0405263614, facebook-viestillä tai lähettämällä sähköpostia.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “KIPU KURIIN- Vastaanotto 90min”