Fysioterapia

HELSINKI

eroon kivuista ja jumeista fysioterapialla.

hyvä fysioterapeutti auttaa

Fysioterapiaa Helsingissä yksilöllisesti.

Myös ilman lähetettä!

Fysioterapia Helsinki – Fysiopolis on yksityinen fysioterapiayritys, joka tarjoaa tuki- ja liikuntaelimistön ongelmiin sekä kiputiloihin keskittynyttä fysioterapiaa Helsingissä. Suurin osa asiakkaistamme hakeutuu fysioterapiaan, koska heitä vaivaa esimerkiksi:

➡️ Selkäkipu. Kipua alaselässä, SI-nivelessä tai yläselässä.

➡️ Niskakipu. Hartiat jumissa tai kipeä niska.

➡️ Kipeä olkapää. Nostaminen tai käden käyttäminen sattuu.

➡️ Polvikipu. Polvi kipeytyy juostessa tai kävellessä.

➡️ Tenniskyynärpää, plantaarifaskiitti, akillesjänteen kipu.

➡️ Nivelrikko tai muu reumaattinen sairaus.

➡️ Krooninen kipu, CRPS, Fibromyalgia.

90min fysioterapia-ajat = Perusteellinen tutkiminen ja hoito

fysioterapia helsinki

Fysioterapia on usein paras apu kipuun

Kun kipu alkaa rajoittaa elämää, rakkaat harrastukset jäävät ja tuntuu, että voimat ovat vähissä. Stressi, liian vähäinen uni ja työkiireet voivat myös vaikuttaa arkeen. Fysioterapia on terveyden, liikkumisen ja toimintakyvyn ylläpitämistä ja parantamista eri menetelmien keinoin.

Vuosia kestänyt kipu voidaan saada haltuun fysioterapialla, ihmiset ovatt pystyvät palaamaan harrastusten pariin tai tekemään asioita, joiden uskoivat olevan mahdottomia, kuten Helsinki city run.

Fysioterapia on leikkausta tehokkaampi tai yhtä tehokas hoitomuoto moneen aivaan, kuten selkäkipu, polvikipu, nivelrikko ja niskakipu. Hyvä fysioterapeutti ottaa huomioon ihmisen lähtötilanteen, historian ja kokonaisvaltaisesti kaikki elämän osa-alueet.

Fysiopoliksen fysioterapia Helsingissä on joko vastaanotolla, kotona tai esimerkiksi kuntosalilla tapahtuvaa yksilöllistä apua ihmisen ongelmiin.

fysioterapia helsinki kokemuksia

Fysioterapia-asiakkaidemme kokemukset puhuvat puolestaan

“Uskomatonta miten paljon se auttaa, että joku asioista tietävä tutkii ja kertoo et kyl sä pystyt liikkumaan ihan normaalisti! Ei tuo selkäkään ole tuntunut häiritsevältä ja selkäkipu on hellittänyt. Nyt on tullut käveltyä tosi paljon ja olen päässyt salillakin käymään!

Milla Mäkäräinen

Fysioterapia-asiakas

Haasteena minulla on polven nivelrikko ja pari muutakin vammaa, joiden vuoksi minulle on sanottu, että sopivia liikuntamuotoja ovat vain uinti ja kävely. Halusin kuitenkin salille. Joonaksen kanssa tehtiin suunnitelma ja nyt pystyn tekemään kyykkyjä ja maastavetoja!”

Terttu Rönkkö

Fysioterapia-asiakas

“Loukkasin olkapääni 12 vuotta sitten. Kipeä olkapää sattui niin, ettei sillä voinut tehdä oikein mitään. Ajattelin, ettei siitä ikänä kättä tule. Joonas osasi kuitenkin auttaa sillä tavalla, että se ei sattunut ja uskalsin tehdä näitä liikkeitä. Siitä se lähti parantumaan ja hyvin on mennyt”

Kyllikki, 90v

Fysioterapia-asiakas

fysioterapia helsinki hinta ja palvelut

Vastaanotto, kotikäynti vai fysioterapeutti mukaan salille?

Aktiivista ja yksilöllistä fysioterapiaa kipujen ja jumien selättämiseksi Helsingissä. Fysiopoliksen fysioterapiaan voit tulla joko lähetteellä tai ilman lähetettä!  Fysiopoliksen vastaanotto sijaitsee Lassilassa.

Joonas putti – fysioterapeutti ja koulutettu personal trainer

Miksi valita yksityinen fysioterapeutti Fysiopolikselta?

Fysioterapia voi pitää sisällään monenlaisia menetelmiä. Minun fysioterapiatyylini on aktiivinen, kannustava ja valmentava. Haluan asiakkailleni pysyviä elämänlaatua ja terveyttä parantavia muutoksia.

En usko pikakikkoihin, vaikka joskus esimerkiksi asiakkaan kipu vähenee nopeastikin fysioterapialla. Olen todistanut vierestä kuinka ihmiset pääsevät vuosia kestäneistä kivuista eroon, oppivat uusia liikkeitä ja tekevät suorituksia, joiden uskoivat olevan mahdottomia.

Kouluttaudun jatkuvasti lisää, kuulun kahteen fysioterapian koulutusorganisaatioon ja luennoin säännöllisesti fysioterapiasta ja hyvinvoinnista opiskelijoille, yrityksille ja kipupotilaille. Tutustu minuun ja koulutukseeni lisää täältä.

Ota yhteyttä

Fysiopolis auttaa sinua kipujen ja jumien kanssa. Ota yhteyttä suoraan tai täytä yhteydenottolomake.

Sähköposti: info@fysiopolis.fi

Fysioterapiavastaanotto: Kaupintie 11, 00440 Helsinki