Fysioterapiaa ja hyvinvointia

Fysiopolis tarjoaa fysioterapiaa ja valmennusta yksilöille, yrityksille ja ryhmille. Palvelut on rakennettu palvelemaan joustavasti juuri sinua arjen kiireiden keskellä. Mikäli tarvitset apua toimintakykysi tai kipujesi kanssa, fysiopolis auttaa vastaanotolla tai kotikäynneillä.

Katso palvelut

Mitä on fysioterapia?

Fysioterapia perustuu terveyden, liikkumisen ja toimintakyvyn edellytysten tuntemiseen ja parhaaseen saatavilla olevaan tietoon. Fysioterapiassa arvioidaan asiakkaan terveyttä, liikkumista, toimintakykyä ja toimintarajoitteita hänen toimintaympäristössään. Fysioterapian menetelmiä ovat terveyttä ja toimintakykyä edistävä ohjaus ja neuvonta, terapeuttinen harjoittelu, manuaalinen ja fysikaalinen terapia sekä apuvälinepalvelut.

Fysioterapeutti

Olen tuki- ja liikuntaelimistöön erikoistunut fysioterapeutti Helsingistä. Toimin myös fysioterapian tuntiopettajana Laurea ammattikorkeakoulussa ja United MSK professionals of Finland -koulutusorganisaation varapuheenjohtajana. Olen viime vuodet kouluttautunut kipufysioterapiaan ja oppinut miten voisimme auttaa pitkittyneestä kivusta kärsiviä.

Ratkaisevinta hoidon onnistumiselle on jokaisen kipua potevan yksilöllinen hoito. Ensimmäisen käynnin aikana kuunnellaan miksi vastaanotolle on tultu, sitten tutkitaan ja suunnitellaan ja edetään niiden mukaan. Asiakkaan odotukset hoidolle otetaan aina huomioon. Olen toiminut yksityisellä ja julkisella sektorilla lähinnä tuki- ja liikuntaelimistön fysioterapian parissa. Vuonna 2017 perustin Fysiopoliksen, jotta pystyn auttamaan parhaalla mahdollisella tavalla asiakkaitani.

Vapaa-ajallani harrastan voimaharjoittelua, lenkkeilyä, lukemista ja musisointia.

Jatkokoulutuksia:

• Cognitive Functional Therapy (CFT) Level 1+2
  • Reconciling Biomechanics with Pain Science (Greg Lehman)
  • Running Resiliency (Greg Lehman)
  • Kinetic Control Level 1
  • Cognitive Functional Therapy (Ben Cormack)
  • Shoulder Complex doesn’t have to be complicated (Adam Meakins)
  • Know Pain  (Mike Stewart)
  • Hip and Knee – Complex Understanding for Simple Solutions. (Erik Meira)
  • Moderni kiputiede & CFT (Jerry Ketola)
  • Urheilufysioterapian peruskurssi (SUFT)
  • Painonnoston ohjaajakoulutus 1 (SPNL)