Fysiopterapiakotikäynti 90min

Osta kotikäynti kätevästi netistä!

90 minuutin fysioterapiakotikäynti on fysioterapivastaanotto asiakkaan kotona, joka sopii etenkin pitkittyneiden vaivojen kanssa kamppaileville.

Kotikäynnit sopivat erityisesti senioreille, sekä ihmisille, jotka eivät pääse liikkumaan helposti kotoaan. Kotikäynti alkaa haastattelulla ja tutkimisella, jonka pohjalta käydään läpi mistä kipu tai toimintakyvyn vajaus voi johtua. Jokaisen kohdalla tehdään yksilöllinen hoitosuunnitelma, ohjataan, neuvotaan ja kannustetaan. Fysioterapiakotikäynti onnistuu myös kätevästi ilman lääkärin lähetettä.

Kotikäynnin tavoitteena on asiakkaan toimintakyvyn parantaminen sekä päivittäisissä askareissa selviytymisen tukeminen. Tällä kotikäynnillä kuunnellaan keskeyttämättä, pureudutaan ongelman ytimeen ja haetaan keinoja saada kipu kuriin. Vastaanotolla ohjataan, neuvotaan ja keskustellaan niistä keinoista, joilla voidaan helpottaa ja lievittää oireita ja kipua. Vastaanoton lopussa tehdään suunnitelma jatkosta miten edetään. Vastaanotto on suunnattu kaikenikäisille ihmisille, joilla on kipua esimerkiksi selässä, niskassa tai olkapäässä.

Kotikäynnit alueella Helsingissä

Kotikäynnillä:

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Fysiopterapiakotikäynti 90min”